søndag den 26. oktober 2008

Drop the mic...

Vi har lige fået en mail fra Isbjerg :

"Sandhedens time... Jeg har lovet mig selv, at bliver pladen ikke færdig i 2008, så må jeg sgu droppe ideen om den..

Jeg siger ikke, at jeg går på pension, men jeg siger at jeg forsat har mikken på hylden - Den har samlet støv i et stykke tid nu, og jeg regner ikke med, at den kommer i brug igen, men man kan aldrig vide... Men i den sidste tid har jeg fundet en større passion i at producere, så hip hop er stadig i mit blod, og jeg kan mærke lysten til at skrive rim, men kan ikke overskue det at skulle indspille det, og så er man ikke længere sulten.. Og jeg syntes, at jeg hellere vil undlade udgivelsen, end jeg vil lave en plade af forpligtelse og pres.. Dette er ikke en offentlig udmelding om pension, men bare en forklaring på manglende album..
"
Vi hos Rap1Masse står bag mandens beslutning, og holder naturligvis af hans nyvundne passion for ar producere...

"Moment of truth.. I'd promised myself that if the album didn't get out in 2008, I had to let it go.. and I haven't recorded a lot this year.. I'm not saying that I retire, but that the mic is still lying on the shelf and is a bit dusted by now and I dont see me using it again soon.. I've found a deep passion for producing, so it's still in my everyday and in my blood. I do feel the urge to write once ina while, but to record it is to much and I don't feel that hungry anymore.. So with that in mind, I'd rather not record a long awaited album, than record an album because I feel the pressure to do so.. This is not a public statement that I retire, but an explanation to a missing album.."
We at Rap1Masse support his decision and are blessed by his newfound love of producing...

Ingen kommentarer: