tirsdag den 14. oktober 2008

News at 11

Hej alle sammen. Alt går jo strålende med udgivelserne og diverse downloads, og jeg tager lidt fri fra musikken for at lave ordenlige covers til alle albums og får organiseret lidt overblik, så jeg kan overskue udgivelserne..
Jeg har desuden lige fået ideen til et julekatalog, og sende det ud så folk kan blive lidt mere obs på min blog, og så vi kan få tilbudt mine albums til alle, der måske lige mangler en sidste gave.. Jeg har et opsamlingsalbum kaldt '2008 - the year of remix' som bli'r smidt ud, klar til nytårsaften.. Og der er den ugentlige kalendergave, der skal gøres klar...
Så jeg er på dupperne...

Hi all. All is well with the downloads and the releases, so Im taking a breather from the music to focus on covers and cd Sleeve for the downloads and making a working plan to go after.. All the download will be replaced and sat on my blog again in no time...
Furthermore I just got the idea for a christmas catalog with all my releases to be send out to all to make a buzz about my blog, if you should need a last minute present.. Ive got a new years album coming and a weekly download in december,,

Ingen kommentarer: