lørdag den 23. august 2008

El P Mail


Jeg er jo def jux fan til banet, og da jeg sidder og arbejder på remix albummet med El P, måtte jeg altså skrive til El inde på mypace og fortælle om albummet - Jeg vedhæftede et link til et af numrene og han svarede sgu igen :
yo,
this is surprisingly dope. did you do the whole album?
peace, el
Og jeg har allerede skrevet tilbage med en håndfuld numre og en melding om, at hvis han kan bruge det, så er jeg den beærede og takker jatak - Mon ikke far her kunne tænke sig at blive en jukie ?


I'm a def jux fan to the bone, and when working on the remix album with El, I had to write ham on myspace and tell about the project - I linked a track to him and he did write back.. So now I've answered back with a fistfull of tracks and a approval to use the track, should he like it enough..Dont you know me well enough to know, that becoming a jukie would be a true come true...

0 kommentarer: