tirsdag den 6. januar 2009

Birmingham

Er der en mere perfekt dag for en tur i det engelske end på hellige tre kongers aften ? Ikke når det kommer til øl og en anledning til at drikke igen... Nårh men min opgave er jo klar, og Birmingham er efter sigende et elendigt sted at finde gode plader, men da jeg søger en anden salgs plader på en anden måde, så finder jeg først en Peter Gabriel plade, der var for sær til at lade være, og fandt ud af at jeg nok skal sigte mere efter en victoria/den sorte snog stil... Jeg tænker fløjter og små horn...

I couldn't find a more perfect day to be in the english enviroment than Epiphany ? Not with ale involved and an occasion to drink it.. Well my mission was clear, and Birmingham has a rumour for being a bad cratedigger place, but not with my way of digging and not with the type of records i'm looking for... I did find a Peter Gabriel record to weird to ignore, but I'm steering towards a more victorian/black adder period - I'm thinking small flutes and horns...

Isbjerg - 15 Takes

Peter Gabriel - Outtake Passion


0 kommentarer: